onsdag den 7. november 2012

En kjole - fordi det nærmer sig. Og tak til søde damer!

Nu er der virkelig snart ikke længe til... Altså til at det er december. Og jeg kan mærke, det kribler lidt i mine fingre for at lave små, søde julekjoler. Derfor har jeg syet én, som dog ikke er over-julet, men ville være så fin og juleagtig i kombination med fx et par tykke grå strømpebukser og en stribet bluse.

Kjolen/tunikaen er syet i kraftig mørkeblå denim, og bagpå har jeg applikeret et ternet hjerte. Knapperne er vintage og købt hos Betty P.

En mini flagranke er det også blevet til.

Og så vil jeg sige tak til to skønne damer og deres giveaways! Jeg har igen været så heldig at vinde og modtog forleden intet mindre end to fine pakker. Den ene fra Retrorejen - indeni et smukt puslespil med Bjørn Wiinblad-motiv.

Den anden pakke fik jeg af Dorthe (vi har en lille ting kørende med at vinde hinandens giveaways - og for ikke længe siden blev jeg beriget med disse to fine skabninger!). I pakken var de sejeste, skæve bukser til Willi, men da de billeder, jeg har taget af ham, er ret så dårlige pga. drengens uroligheder og dårligt lys, må I vente med at se bukserne på! Til gengæld kan I se billeder af bukserne her på Dorthes blog.  




8 kommentarer:

  1. Hvor er jeg vild med den og så med et stort hjerte i ægte retro stil på numsen :)
    Du er go´ Maria!

    SvarSlet
  2. Skøn med denim og det ternede hjerte! Julet på en fin måde synes jeg :-)

    SvarSlet
  3. Ih en flot kjole!, elsker den enkle applikation!
    Og så er jeg også ret vild med denim. kh viola

    SvarSlet
  4. Tak piger. Kan egentlig også meget godt lide kombinationen af denim, et strejf af jul og kontrolleret retro ;-) KH Maria

    SvarSlet
  5. Hvor bliver det fint når du applikerer . jeg har kun prøvet med bogstaver, men skal vist lige afprøve lidt andre ting. Den er bare så sød den kjole og så er jeg imponeret over hvor pænt det kantbånd sidder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Tak Christina. Min symaskine er skyld i, at applikationerne ser pæne ud - kantbånd har jeg øvet mig en del på efterhånden. Men de kan skam stadig drille! Knus Maria

    SvarSlet
  7. Hej!
    Kjolen er super flot....og jeg har lige "købt" den via aminoamino - tror jeg nok det hed - hvis jeg betaler imorgen, kan du så nå at sende imorgen...:o)
    Uh, min lille Karen bliver fin...:o)
    Mvh. Lone

    SvarSlet
  8. Kære Lone. Tak. Kjolen er nu pakket og klar til at ryge i postkassen. Har sendt dig besked via Amio. Kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...