lørdag den 25. august 2012

Se hvad jeg fandt i postkassen her til morgen..

... fantastisk fine gaver fra Bodil med bloggen 200 Procent by Bebe  - Bare fordi...
Kan weekenden overhovedet starte bedre???!!
Millioner gange tak! Jeg må være en af jordens heldigste damer lige nu :-)

Synes selv armbåndet klæder mig og alt mit sorte tøj umådeligt godt, og jeg vil gå med det hver eneste dag indtil den sidste rest af sommerfarve er forsvundet :-)

Den sødeste lille broche - den har Liva fået.

Og Willi er allerede i gang med at spise is!

4 kommentarer:

  1. Det var da bare så lidt! Er rigtigt glad for at pakken er kommet frem og faldt i god jord :-)
    Kram Bodil

    SvarSlet
  2. Du kan tro, at gaven faldt i god jord! Og jeg havde armbåndet på til fødselsdag i dag, hvor det blev beundret i stor stil! Knus Maria

    SvarSlet
  3. Skønt at høre! Det er jo altid lidt grænseoverskridende at sende en hjemmelavet gave til en person, man aldrig har mødt in real life :-) Men du kommenterede på armbåndet og at du ikke selv hækler for et stykke tid siden og deraf kom idéen med at sende det og lidt andet godt fra hæklekassen :-)
    God mandag!
    Knus Bodil

    SvarSlet
  4. Jeg synes, det var både sejt og sødt at du sendte mig gaven. Er ikke altid selv så god til at være så betænksom, og bliver helt benovet når andre er det! Og nej - jeg kan jo ikke lige det der med at hækle, men synes det er sådan nogle fine ting både du og andre laver. Så endnu engang - tusind tak. Og god mandag aften til dig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...