fredag den 11. maj 2012

Flere bukser - nu til Liva

Efter at have set de skønne cigaretbukser, som Viola syede til sin datter for lidt tid siden, blev jeg nødt til at afprøve samme mønster. Det er blevet til et par i lilla babyfløjl med indvendige lommer, foeret med Liberty og kantet med pipingbånd.

Jeg må give Viola ret i, at buksemodellen er super god, og pasformen er perfekt til slanke piger. Mønstret kan klart anbefales. Dog ser man ikke læggene så meget, når der er elastik i linningen, men det kunne man nok godt gøre noget ved. Har lavet tidligere en løsning med fast linning fortil og elastik bagtil, og den kunne måske også bruges på disse bukser.

Jeg undskylder for den voldsomme billedspam, som kommer herunder. Liva og jeg er ikke helt enige om, hvordan man arbejder som model :-)





Madpakke-pakning - og så skal der også lige navn på drikkedunken



2 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet flotte!! De klæder Liva rigtig godt, den slanke sild! Det er smart med ombukket. Jeg synes modellen er lidt sej, og det må det gerne være, når man er en pige, der starter i skolen lige om lidt :)
    Kh viola

    SvarSlet
  2. Tak. Og ja, synes også modellen er lidt sej - og de passer perfekt til snart-skolepiger, der har krudt i måsen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...