mandag den 5. marts 2012

Babybukser med hjerter

Vores søndag var så dejlig fredelig - og der blev masser af tid til at sy, bl.a. disse babybukser i den flotteste mørkeblå fløjl (samme stof, som jeg har syet denne jakke i) med hjerte-baglommer.

Bukserne er resultatet af sådan en proces, hvor man undervejs glemmer at tænke sig om!! Lommerne skulle egentlig have været foran og af samme slags, som jeg har brugt bl.a. her og her. Men jeg kom til at klippe to ens - i stedet for to spejlvendte - og måtte ændre lomme-planen, da det var de sidste Graziella hjerter i min stofbunke. Derudover kom jeg også til at glemme at "forlænge" benene! Derfor måtte jeg sy et ekstra stykke på fløjl på i bunden af =  rød tittekant.

Men men men, jeg er nu alligevel godt tilfreds med bukserne. Og nogen gange - både med syning og i det "virkelige" liv :-) -  er det vist meget sundt at ændre planerne undervejs og se nye muligheder!

Lommerne sidder faktisk lige, men det snyder lidt på billedet og med bukser, der folder :-)



7 kommentarer:

  1. de er supersmarte. Super løsning med den tittekant, det ser helt bevidst ud. :o)

    SvarSlet
  2. De er da blevet rigtig fin. fin blog du har. Glæder mig til at følge dig fremover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Og velkommen til! Og deltag endelig i give awayen - ellers bliver det jo alt for nemt for de andre :-)

      Slet
  3. Det er da en fed detalje med tittebåndet. Du har klaret det super! Nogle dage driller det bare, men det er da heldigt at man ikke kan se det på dit resultar

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten tak fordi du gjorde mig opmærksom på mit kommentar problem på min blog. Jeg har lige prøvet at skrive en kommentar fra min iPad, og det kan jeg heller ikke. Urg jeg ved bare ikke lige, hvordan jeg fisker det. Jeg kan sy, en det kniber med at installere ting på computer. Jeg må spørge min mand. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det i hvertfald!
      Kh viola

      Slet
    2. Hej Viola. Tak skal du have. Det er mærkeligt, hvad der gør, at man ikke kan kommentere fra mac og Ipad på din blog.. Computerverdenen er til tider ganske forunderlig :-) Men jeg håber, du får det løst, så alle igen kan kommentere dine indlæg! Kh M

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...