tirsdag den 8. november 2011

Forsøg med bløde stoffer...

Uhhh jeg har det dårligt med næsten alle "ikke-faste" stoffer. Synes de er svære at have med at gøre, og finishen bliver aldrig helt så god, som mit øje kunne tænke sig. Men nu har jeg alligevel kastet mig ud i et par projekter, så jeg kan blive bedre. Et par busker i isoli, en t-shirt i velour og en kjole i jerseystof. Det gik egentlig ok og med endnu mere øvelse, ender det måske med, at jeg bliver tilfreds :-)




Damen er desværre ikke tilfreds med den brede kant i halsen, så hvis kjolen
skal bruges, må jeg hellere få lavet den smallere..
Kjolen er syet af en rest, så i mangel på bedre, måtte jeg vende skyerne på
den "forkerte" led på det nederste stykke af kjolen.

Willis vinter t-shirt. Pasformen er god, og den sidder pænt.... Men er lidt kedelig!
Den burde have noget pynt af en art. Det er dog straks værre, når det er til drenge,
men det ville måske være en god idé at få fat i noget af det strygestof,
som Anna Kathrine (LaraLil) viser frem her..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...